14. februar 2010

Nyt fra strikfronten.

Desværre er min dejlige nye IPhone ikke så super villig igen til at uploade billeder til hjemmesider der bruger en flash uploader, så det fine indlæg jeg havde skrevet i går liggende i min seng, måtte jeg lige kassere for jeg VILLE have det billede med...

Jeg skal starte på min svendeprøve i morgen, bliver spændende og dejligt, det er NU det gælder, NU jeg skal bevise mit værd og tænkt, hvis man var en af dem der gik der fra med en medalje om halsen, ville være fantastisk..

Nå, men for ikke at stresse mig selv unødigt, har jeg de sidste par dage været igang med at rydde op i nogle af de UFO'er der har ligget rundt omkring i mit hjem.. I går blev jeg færdig med denne her:
 
En pagode hue, inspireret af den hue type vores utroligt smukke og lækre kronprinsesse Mary bar på en tur til Grønland.. Bare jeg dog blev halvt så smuk som hende af at gå med den.. :)
Den er selvkomponeret, strikket i tykt Ravenna fra Kvickly (købt på bud - 4 nøgler for en flad 50'er) og på pinde 9. Så et superhurtigt projekt, måtte pille op en enkelt gang, da jeg simpelthen havde groft overvuderet størrelsen på mit hovede, så der skulle lige slås færre masker op. Selv om garnet primært er akryl (føj! kan jeg normalt ikke lide), så er den super blød og varm og allerede gennemtestet, både ved gåtur på Limfjorden med hund og mand i går og da vi var til aftenskaffe hos gode venner..

Nu vil jeg gå over og se lidt tv og færdiggøre mine laaaange jaywalker strømper, de bliver perfekte til stumpebukser og i lange støvler, det er jo trods alt stadig mere end koldt udenfor..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar