17. februar 2010

Mere på pindene..

Jeg har den vildeste stress over min svendeprøve, men minus energi til at være stresset. Resultatet er at jeg slapper rimelig meget af, når jeg er hjemme i hulen. Nu har jeg lavet en aftale med mig selv, jeg må sætte mig over og strikke i en ½ time, og så SKAL jeg sætte mig tilbage hertil og arbejde i en time eller halvanden - nemlig ja!

Det jeg strikker på, er dem her:
 
Dovne snoede sokker til min niece Mie, hun elsker mosters hjemmestrik og har denne gang bestilt endnu et par lækre varme sokker til vinterens støvler. Og farverne kan man da ikke andet end blive glad i låget af, det er i hvertfald MULTI farvet garn. :o)

Nå ja, og så var jeg til speciallæge i går, min skulder ER ødelagt pga mit arbejde - OG det eneste der kan kurerer det er.... at jeg holder op med at arbejde der og i det hele taget med tungt arbejde... er lidt depri...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar