16. juni 2010

Lidt nyt fra pindene

Jeg har været lidt produktiv igen.






Jaywalker sommersokker til min søde mand i selvstribende bumbogarn. Jeg er vild med striberne, men selve garnet er billigt og det ses og mærkes også.

Så har jeg været igang med et design projekt. Men lad mig sige med det samme - det er en prøve. Den er strikket lige sjovt nok i forhold til min krop og de ideer jeg havde og det færdige resultat. Der findes intet mønster til denne trøje, men ideforlaget kan findes hos en Hollandsk pige på ravelry.









Mit problem er primært at der er taget for få masker op til overdel/ærmer og så måtte den gerne være lidt mere løstsiddende. Men det er nemt og hurtigt strik og jeg kaster mig bestemt over den igen.

Ellers er jeg gået igang med en ærmeling fra bente geilsk. Jeg ved bare at den bliver alletiders!

Og mit hjemmefarvede kool aid garn bliver nok lavet til et par tå-split sokker med japansk inspiration. Der er så mange projekter, så lidt tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar