18. juni 2010

Weekend planer..

Har jeg ikke mange af. Jeg vil strikke, farve garn og slappe af. Mine arme og skuldre kan heldigvis holde til strikkeriet - med måde - men bliver jeg for ivrig med alt muligt andet, får jeg straffen pronto!

Jeg vil vente på at det bliver den 21. juni og det nye iOS 4 kommer til min iphone - og her vil jeg med det samme undskylde over for den del af befolkningen, der ikke ejer denne fantastiske gadget og som hader os der gør..

Jeg er igang med at sælge min gamle mobil, en nokia n82, til en af mine gamle venner fra Breum, hvor jeg boede i et par år, men flyttede fra for 3½ år siden.

Og for lige at lufte min ekstreme overskudsagtighed: Jeg er blevet spurgt og har sagt ja til at hjælpe min x med at komme på nettet OG oprette en dating profil! Og ikke engang med skumle bagtanker om at bevidst vælge grimme billeder eller skrive mindre flatterende ting om ham, næh jeg vil faktisk gerne og oprigtigt hjælpe ham til at finde kærligheden.

Det må sgu da give lidt overskud på karma kontoen?!?!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar