7. juni 2010

Timeout please...

Hvorfor overvældes jeg indimellem af denne følelse af at jeg kun lever for at opfylde forpligtigelser?

Måske fordi - som jeg nævnte i mit indlæg i går - at jeg har under 50 dage tilbage på min arbejdsplads inden skolen kalder, og jeg næsten ikke kan få disse dage til at forsvinde hurtigt nok..

Der er da heldigvis en sommerferie inden også, men hold da op, hvor ville det være fantastisk ikke at skulle tidligt op og på et arbejde der hænger mig langt ud af halsen.

Det er enormt belastende at have faglig stolthed og så føler at man spilder sit talent og tid på at lave en halvdårlig vare, til en løn der er til grin og for nogle mennesker, der ikke ser en som andet end en del af inventaret..

Jeg glæder mig til at være fattig studerende, og til at tage afsted med glæde hver eneste dag..

Elsker i jeres job?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar