7. juli 2010

Jeg er sgu lidt depri..

Over alt det her skulder halløj. Nu har jeg igen været ved lægen, og jeg kan godt høre på ham at jeg nok ikke lige skal regne med at få lov at gå indtil jeg skal starte på mit studie.. Det er vist noget med at kommunen går ind og blander sig efter 4 uger på sygemelding? Jeg aner det ikke, jeg har haft fast arbejde de sidste 10 år og altid passet mit - åbenbart lige lidt for godt, siden jeg nu har så ondt.

Jeg må tage det som det kommer, der er jo ikke andet for, jeg skal til læge igen i næste uge, og så må jeg bare vente på at det 30. august og studiestart..

Min FLS skrider planmæssigt frem, jeg er igang med lace delen nu, men det er hårdt at strikke i bomuld! Jeg kan i hvert fald godt mærke at jeg er vandt til at strikke i uld.. Men det er jo hurtigt, når det er på så tykke pinde, og jeg glæder mig til at se resultatet. Og min mor får stadig mange kærlige tanker undervejs - hold op, hvor jeg savner hende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar