6. juli 2010

FLS - og tanker om til -og fravalg..

FLS er et dejligt projekt indtil videre, det går stærkt i tyk bomuld og på pind 5½. Er så spændt på det resultatet, så jeg strikker på den maniske måde, og ender næsten med at have ondt i mine fingre. Men jeg elsker jo at strikke, så det gør ikke så meget.

Jeg har besluttet at kvitte alle relationer til Breum, dvs. den by, hvor de mennesker jeg har brugt megen energi og tankekraft (-og blogplads), på det sidste stykke tid bor. Jeg har ikke noget imod byen som sådan, men jeg kan mærke at det tager for meget af mig at skulle forholde mig til dem og deres handlinger. Og nej, jeg har ikke noget i klemme, jeg er ikke ked af at han har forlovet sig med hende, men ikke gjorde det med mig. Jeg synes det er latterligt, åndsvagt og fuldstændigt fucked op, at hun tør binde sig til en mand, der er så tydelig border-line - men det er HENDES valg... Jeg hverken kan eller vil være en del af det, jeg forsøgte at være høflig, pga. et perifært bekendtskab, men nej det skal ikke være sådan. Der er også dele af breum "æraen", jeg synes er lidt mærkelige/svære at slippe, men jeg tror at for min egen skyld er det bedst at smide hele pakken væk.

Der er andre ting, der er så meget vigtigere for mig. Min liv med min Brian, mine dyr, mine hobbies, mine karrieremæssige ambitioner - uhh studiestarten nærmer sig, mine venner og ikke mindst min familie. Og ikke mindst mig selv! Jeg er den vigtigste person i mit liv, jeg er den der skaber det liv jeg ønsker at have - og det er derfor også mig der vælger til eller fra..

Og jeg vil til enhver tid vælge mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar