4. juli 2010

Uhm søndag...

Vejret er skønt, sol og varme og jeg er kommet ned på jorden igen efter mit vredesudbrud i går. Men jeg er også blevet enig med mig selv om at jeg hverken orker eller dybest set interesserer mig for deres gøren og laden. De er en del af min fortid, som jeg heldigvis kan ligge på bag mig nemt og hurtigt.

På garnfronten går det godt. Jeg har nu ca 1300 meter worsted bomuld på lageret efter mit oppille arbejde i går. Farven er sart lyseblå - ikke min favorit, og jeg har da også brugt en stor del af dagen på at lede efter et passende projekt til garnet. Jeg tror det ender med en February Lady Sweater, som er et gratis mønster fra blandt andet ravelry og som er massivt populært. Om alt går vel, bliver det printet ud og slået op i aften :)

Slutteligt - dagens billede:



Mand og hund, der ligger i skyggen og tager en velfortjent lur, efter en større omgang i haven. Er de ikke skønne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar