17. august 2010

Åh så materialistisk!

Jeg har i dag hjemført:

  • 1 stk nyindkøbt brille
  •  div råvarer til den der dessert jeg "bare liiiige bikser sammen" til polterabend på lørdag.. (bare lige, min bare, det er 2 slags kage, is og frisk frugt..)
  • en strikkelise - den kostede en flad 20 i tiger. Og jeg får jeg nok brug for at lave en meter hestetømme eller to, og tro mig det går noget kun hurtigere på sådan en, og den er pæn.. Ligner en lille japaner :)
  • Lidt mere malergrej, for jeg er for første gang i nok 10 år ramt af kunstnerisk inspiration.. maler katte, og det er sjovt..
  • Økologisk dagcreme fra O.N.E og økologisk hårkur fra samme serie. Har snart købt hele serien, men jeg gider bare ikke de skide parabener mere + alt det kræftfremkaldende lort de fylder i kosmetiske produkter. Plus det er lækre produkter fra O.N.E og de er til at betale, også på SU..
  • Set i relation til overstående, virker det så underligt at jeg også har købt Lancome mascara? Nej, for det er bare den eneste der dur til MIG! Jeg stod ikke bare bag i køen, da der blev delt øjenvipper ud, næh jeg var slet ikke inviteret, så der skal altså en virkelig god mascara til at få det til at se ud af bare en lille smule, og det kan den fra lancome.. (Havde godt nok købt en i bodyshop i London, men den er virkelig dårlig i børsten, og så er jeg bare så SUR på bodyshop, for deres produkter er også fyldt med alt muligt snavs.)
  • Et ugeblad - Hendes Verden - fordi der var en strikkebog med og opskrifter kan man vel aldrig få for mange af? Kan egentlig meget godt lide at læse det, der er mange gode ideer i og jeg kan godt leve med at det er lidt "mormor" i skrivestilen her og der.
Og mit ZAGG skin + invisible shield er endelig kommet så i aften bliver iphone iklædt nye klæder, jeg glæder mig til at få den ud af den der kæmpe plastik tingest jeg ellers har haft den i for at undgå ridser.. Jeg har ventet i næsten 2 måneder, da den første sending smuttede i posten et eller andet sted mellem USA og her.


Så selv om det regner som om at nu kommer syndfloden og man begynder at overveje at bygge en båd og samle dyr sammen, så er det en dejlig dag og der er varm the og strikketøj + ugeblad i sofaen.. Så skidt med at en lille shoppetur blev alt for dyr - I'm worth it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar