27. august 2010

Bliver sgu sur..

når folk antyder at jeg har pjækket fra mit job i form af sygemelding og at det i øvrigt er en meget lang ferie jeg har haft...!

Jeg har en skulderskade! Det kan ikke ses udenpå, jeg kan godt bruge min arm, men ikke ret meget for så gør det sindsygt ondt. Jeg kan ikke støvsuge, pudse vinduer eller skære en stor steg ud uden smerter.

Jeg ville ønske at jeg kunne arbejde med det jeg er uddannet til, men i stedet har jeg valgt at spænde livremmen ind i et par år, gå på SU og tage min drømmeuddannelse. Og tro mig - SU er ingen fest, men jeg er heldig at have en mand, der bakke 100 % op om mine drømme - så vi kaster os ud i det.

Nogengange ville jeg ønske at jeg havde mistet 2-3 fingre i en rundsav eller lignende - så var der i det mindste en lille chance for at folk ikke troede at jeg bare sidder derhjemme på min flade bagdel og nyder livet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar