14. august 2010

Jeg ville..

have skrevet et langt indlæg, men jeg synes ikke jeg har energi til det.. Har været til 2x50 års fødselsdag, som faktisk var rigtig hyggelig, men skulderen er dum lige i tiden efter at jeg er startet på shock wave behandlinger, så jeg kører rigtig nemt træt i det hele..

På den positive side har jeg købt mig en ny dejlig taske til min pc og alt det andet jeg skal bruge når skolen kalder, fandt en butik på nettet der hedder inca gold, super hurtig levering, god pris og service. Er den ikke flot?

Og der er også skulderrem med. Den ved jeg bare at jeg bliver glad for. Mit vævestrik skrider også frem og jeg har bestilt et mønsterhæfte fra 1987 (!) over i USA, fordi der er mønster på en dinosaur trøje, som jeg har lovet at strikke tilwww.kreativsiden.dk 's shop www.fasteranni.dk der kan man købe rigtig mange dejlige hjemmelavede ting og procentdele af prisen går til velgørende projekter.

Sidst - men ikke mindst - jeg er blevet boganmelder. Gyldendal har et anmelderpanel man kan melde sig til, så annoncere de efter anmeldere på facebook engang imellem, og de 3 første får så tilsendt et eksemplar af den nævnte bog til anmeldelse på fx ens blog. Jeg glæder mig til at modtage både en roman og en romantisk guidebog til Barcelona.

Nå, fik da skrevet lidt alligevel, men intet om de tanker jeg egentlig går med, de tager heller ikke skade af at modnes til senere..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar