6. september 2010

Åh iPhone...

Du mit livs nemesis, du højteknologiske gadget, æblets svar på Marokko puden - jeg elsker dig OG jeg hader dig!

Fx er kærligheden stor når du lige giver mig svar, viser mig vej, gør det nemt at blogge, tjekke email, spille travian, ja gøre alt muligt på farten og lige ved hånden. Det er fantastisk at vide at man kan alle disse ting.

Men når jeg sidder i dag og skal opdatere software, låse dig op så jeg kan få gang i mit midlertige nummer imens det andet bliver flyttet - og for 1.000.000.000 gang forsøger at få $>%$*%<|$£!?,~#^£!!!! iTunes til at hente OG synkronisere dig med de ting jeg rent faktisk har betalt virkelige penge for og de ringetoner bare er væk (!), ja så er der så som så med kærligheden.

Det gør jo heller ikke tingene nemmere at jeg i sidste uge ominstallerede min pc og det derfor både er ny iTunes, ny software og ny udbyder. Men alt funker nu - på nær min super mario ringetone - den er stadig væk :(

Nå ja, fik jeg nævnt at man faktisk også kan nøjes med at ringe fra dette vidunder?

Mand, jeg ville gerne at jeg kunne ringe til en ven, der ville give lynkursus i æble produkter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar