5. september 2010

Det er så yndigt..

I går var jeg til bryllup, gode venner der sagde ja til hinanden og til kærligheden. Det var en dejlig dag, god mad, dejlig dejlig rødvin, sjove og hyggelige mennesker og jeg tror ikke at brudeparret er andet end tilfredse med kulminationen på mange måneders planlægning.



Her ses min søde mand med brudeparrets yngste datter - Kimmi - sikken de hygger.

I dag har vi været på Håsum kræmmermarked, der var meget skrammel og det der var noget ved var ALT for dyrt. Så vi endte med at købe 6 khuli ål til akvariet og vende næsen hjem igen.

Jeg så en gammel flamme, han så vist også mig - er du tovlig jeg er glad for det ikke blev ham.

Resten af dagen skal der strikkes - jeg fik meget lækkert strikke blingbling i fødselsdagsgave fra de søde høns på kreativsiden.dk - så nu vil jeg igang med dino trøjen fra 80'erne. Planen er at den skal være en del af en mønsterstrik konkurrence jeg deltager i derinde til fordel for deres lille butik.

2 kommentarer:

  1. Ups - den gamle flamme, som du også tænkte, "godt det ikke blev os" kan vi vist alle genkende...
    Fandt din blog ved en tilfældighed... spændende.

    SvarSlet