27. september 2010

Baktus

Skrider frem med lynets hast. Det er skønt at strikke når man faktisk kan maskerne og de skønne hjemmefarvede garn.



Beklager det lidt mørke billede, men man kan da se fremskridtet.

Jeg er noget så frusteret over skolen. Misforstå ikke, det er super spændende men jeg synes at der er meget vi skal forholde os til og virkelig meget arbejde. Og så kan jeg godt mærke at gruppearbejde ikke lige er min favorit disiplin - vi er 5 i gruppen og det er lige rigeligt.

Men det værste er (og her sparker min mangel på rummelighed virkelig igennem) er min sidemand! Han hoster og snotter på mig - det er så ulækkert! Og han er demokratisk, sidemanden til den anden side får ligeså mange kropsvæsker og bakterier som mig og ham der sidder foran. Seriøst jeg har lyst til at tage bad i afspritningsgel.

Og som om hans snotteri ikke var nok, så invaderer han også konstant mit personlige rum ved at kigge efter, læne sig ind over mig og gudhjælpemig rører ved mig. Jeg kan ikke have det!

Men hvad skal man gøre? Jeg skal sandsynligvis tilbringe de næste 2 år i hans selskab og det virker meget uoverskueligt. Jeg er så ikke rummelig og fordomsfuld - undskyld...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar