25. september 2010

Færdig og videre

Så fik jeg lukket af og hæftet de sorte strømper. Nu er de vasket og hængt op på mine hjemmelavede sokke blokkere.






Sokke blokkerene er 2 aluminiums bøjler jeg købte billigt (3 for en flad 10'er). Med en stærk mand i huset blev de hurtigt bøjet og trukket i den rigtige facon og op med dem. I morgen bliver de afleveret til en modtager der glæder sig til at få dem.

Men der skal jo noget nyt på pindende og jeg farvede jo garn for længe siden og nu har jeg jo gået og tænkt lidt over, hvad jeg skulle lave af de lækre farver. Lidt søgen her og der på blandt andet ravelry gav mig ideen med at lave en lacy baktus - altså et baktus tørklæde med fine huller i.

Her ses den spæde start.



Det bliver godt, det ved jeg bare.

Og jeg har endda fået lavet lidt skolearbejde. I aften vil jeg hygge med strik, film, chips og min skønne mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar