24. september 2010

Nye farver

Og sandelig også et nyt banner - hjemmelavet, ja tak. Det er jo fredag og læs hjemme dag og på trods af alle de gode intentioner, lykkes det mig at "spilde" hele dagen med at forsøge at lave og udgive en podcast. Jeg spekulere stadig på om jeg vil gøre en masse reklame for den, eller bare lade folk finde den selv - lige som bloggen.

Rent strikke mæssigt går det godt. Dino er nu kun uden ærmer, det ene er påbegyndt og i str 2 år går det pænt stærkt. De sorte strømper (som er umulige at strikke på i andet end dagslys) er færdige i morgen! Hurra, så lige hæfte 4 ender og op på mine hjemmelavede sokkeblokkere mens de tørrer og så afsted til Karina med dem. Så får hun dem i det mindste inden hun føder, medmindre det sker i nat.

Ellers er alt vel - jeg skal læse i morgen og også helst skrive noget brugbart og ikke bare bruge timer på at snakke på en podcast.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar