23. september 2010

Vugge til Vugge..

Vi arbejder med produktudvikling i skolen blandt andet... Og det er bare super spændende. Jeg har altid betragtet mig selv som sådan nogenlunde miljøbevidst, men efter at jeg er gået i gang med at studere vugge til vugge princippet, kan jeg vist godt glemme alt om nogenlunde og sige det, som det er... Jeg er temmelig meget ikke miljøbevidst!

Men det kan heldigvis ændres og i takt med at jeg bliver klogere og jeg bliver uddannet og på et tidspunkt for et job inden for innovation, så kan jeg jo netop udtænke og designe ting, hvor netop dette princip er indeholdt.

Gå ind på http://vuggetilvugge.dk/ og bliv lidt klogere i dag.

Nå ja. og så har jeg kastet mig ud i at omsætte nogle af alle havens hyldebær til saft. Et meget jordnært og alligevel spændende projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar