1. oktober 2010

Beklager

Jeg nåede ikke at få taget billede af den færdige baktus. Istedet afleverede jeg hund på pension, brugte 3 timer på at træne mine evner i solid works, støvsugede, pakkede en taske, nussede misserne farvel og tog manden under armen og satte kursen mod Fyn.

Derfor må i nøjes med et billede af den nye baktus jeg startede op på turen.



Igen - undskyld den dårlige billedkvalitet - men bemærk den lækre zauberball jeg strikker af. Det nøgle har ligget længe i show off garnskålen og nu skal det laves til noget lækkert til halsen til efteråret. Uhm blødheden og de farver.

Indrømmet - jeg er en lille smule (meget) afhængig af uld.

2 kommentarer:

  1. Zauberball er lækkert garn...og velkommen i klubben af garn-o-maner.... en uhelbredelig tilstand...*G*

    SvarSlet
  2. Det er fantastisk blødt og smukt garn. Det er skønt at være garn-afhængig, og stolt strikker :)

    SvarSlet