5. oktober 2010

Bro-bygger...

I hvert fald på papiret - altså det elektroniske. Det er det min tid går med, jeg sidder så meget ved denne computer at min bagdel er øm, om min højre arm ligeså. Jeg træner og træner og træner i at blive bedre til Solid Works + der er rapport der skal skrives, den ene, anden og tredje gruppe der skal arbejdes i OG en lille smule liv på hjemmefronten.

Det er ikke fordi at jeg ikke strikker, men det bliver desværre ikke til så meget som jeg kunne ønske, jeg får dårlig samvittighed, men der er altså også grænser for, hvor længe jeg gider sidde og nørde skole, når jeg nu kan nørde garn i stedet. Men det er skidt, når jeg er så træt at jeg ikke engang kan koncentrere mig om at strikke en simpel baktus, uden at skulle pille op efterhånden mange gange, fordi at jeg ikke får talt rækkerne ordentligt eller jeg ikke kan kende forskel på siderne.

Så nu vil jeg i seng og sove i 7+ timer. Godnat derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar