19. november 2010

Fraværende

Ja, undskyld, men der skete lige det at min elskede far røg afsted på hospital med hjertet IGEN, og jeg gik helt i spåner IGEN, for det er det jeg gør med den ene tilbageværende forældre jeg her.

Det er heldigvis bedre nu, selvom de ikke kunne lave den ballonudvidelse de havde lagt an til og ikke kan bypasse den åre der er stoppet, så havde de heldigvis ikke ret i at der var en hjerteklap der skulle skiftes og derfor blev det heldigvis ikke til åben bryst kirurgi i denne omgang.

Det er et helvede at have en far der skraber dårligdomme til sig, som mine strømper skraber hundehår og nullermænd til sig. Det sidste kunne vel løses ved en støvsugning, men helt ærligt så orker jeg ikke..

Jeg har fået passet min skole nogenlunde her i ugen, fået strikket for at slippe væk med mine tanker og der viste det sig så lige at månedens mysterie sok hos de anonyme sokkestrikkere på ravelry, virkelig kan aflede mig. For den er da bare super spændende at lave. Jeg må se om jeg ikke kan lege lidt med kameraret i morgen og få taget lidt billeder af projektet, forudsat at der er dagslys.

Det går også fint i skolen, jeg er i mit es (det meste af tiden) og jeg får ros, og det vil man jo gerne have..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar