22. november 2010

Snigende syge, bager entreprise og sokkestrikning....

De 3 ting der definere mit liv lige nu, jeg er ved at blive syg og selv om jeg har taget ja hatten på og påstår over for mig selv at jeg har det FINT, så ved jeg godt at jeg lyver...

Jeg er blevet hyret til at bage det brød + kage vores søde lærer i virksomhedsdrift vil give på onsdag til hele banden (40 mennesker), og har allerede omsat 1 kg smør (RIGTIG SMØR) i dej til kærnemælkshorn og i morgen går det løs med boller og førnævnte horn, og så har jeg endnu engang tjent en stor skilling til studieturen... too bad det er klassens kasse og ikke min de ryger i, men sådan er det vel når man har udpræget socialt gen?

Endelig min strikning, jeg er stadig i gang med mysterie sokkerne, næsten færdig med hæl nr. 2, men de holder lige pause et par dage, da jeg virkelig skal til og have gjort noget på den dino trøje... Og det har jeg så gjort, har lavet front, 2/3 på ryg og de små ærmer tager ikke længe. Så skal der lige broderes, strikkes takker, monteres og vaskes, og så er der en lille fortjeneste til mig, at jeg så intet får for min tid, må jeg lære at leve med :) Men jeg elsker jo også at strikke....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar