12. december 2010

De sidste julegaver..

Ja altså, det er jo ikke fordi at jeg er en af dem der skal ud og lægge 15.000+ kr. på et gavebudget, min familie er forbavsende lille og mandes store familie holder ikke jul. Ja, og vi skal jo ud og rejse lige om lidt (5 dage! - begyndende panik), så de julegaver til min søster og hendes entourage er der ligesom styr på, så der er kun min fader og hans kone tilbage at begave..

Og min far får bøger, han er ligeså stor en læsehest som mig. Min fars kone er umulig at købe gaver til, så i år får hun en hoptimist, de er så søde og jeg ville elske selv at få flere af dem...

Og så skal der købes støttestrømper til flyveturen, vandfast mascara til poolen, og måske er jeg heldig at finde lidt sommeragtigt tøj til billige penge...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar