11. december 2010

Hilsen fra mellemørebetændelses land...

Ja, for jeg er tha da.... stadig syg, men jeg satser hårdt på at 4 dagen på penicillin er dagen, hvor det vender.. Jeg skal jo rejse på fredag, og jeg kan slet ikke overskue 13 timer i et fly, med denne trykken for ørerne..

Ellers så laver jeg punge og tasker, bestiller de få julegaver jeg skal give hjem på nettet og strikker på et par strømper. Og jeg overvejer hvilket strikketøj jeg skal have med på flyveren, det skal ikke være dyre pinde eller garn, hvis nu security er emsig og snupper det. mon ikke vi ender i strømper igen?

Jeg er startet på et nyt projekt på skolen om ergonomi og tilgængelighed, det er ret spændende, mere vil følge om det efterhånden som det skrider frem, indtil videre er vi kun nået de indledende faser med problemformulering, spørgeskema, mood boards osv osv.

God weekend til jer alle, og få nu ikke julestress :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar