19. januar 2011

Ej øv..

Kender i det? Man er egentlig temmelig langt i et strikkeprojekt (ikke mine nyeste jaywalker - de er færdige) med et par strømper, men fordi jeg i et anfald af mega nærrig købte garn på bud i Lidl, som viser sig at være utroligt hårdt og som nærmest gør mine fingre hudløse, gider jeg ikke strikke på dem.

Og jeg er endda forbi hælen og godt igang med skafterne, men det er ren pligt at jeg forsøger at færdiggøre dem.

Måske jeg bare skulle se at komme igang med et helt nyt projekt - måske topstykket igen? Denne gang i en noget mindre størrelse jeg ikke vil sejle i :)



1 kommentar:

  1. Den kan jeg vist godt genkende... Det kostede mig garn til en trøje (foræret til den lokale genbrugsbiks), garn til en cardigan (foræret til en kollega) samt en trøje strikket med mange eder og forbandelser (aldrig har jeg oplevede så mange knuder i et garn), inden jeg fik lært, at garn på tilbud ikke nødvendigvist er et godt tilbud.

    SvarSlet