22. januar 2011

Strik, bøger og ny bil!

Jeg er færdig - helt færdig med min rapport, den er afleveret - færdig!

Hurra så er der igen tid til blog, strik og bøger. Først strik, jeg kører på med hade garnet - 2-3 mønster rapporter mere, lidt rib det er det så. Håber det bliver blødere i vask det garn (har stadig 6 nøgler liggende!).



Dog er de 4 i den grå skala.

Mht bøger, så er amazon i uk da min nye ven. Gad vide, hvorfor jeg ikke har benyttet dem før? De er billige, hurtige og engelske. Hvilket ikke stopper mig, jeg læser meget gerne bøger på engelsk. Så jeg havde jo hørt om det der nye mammutværk fra Stephen King -Under kuplen på dansk. Havde også spottet de knap 1 1/2 kg bog i Kvickly til 400 kr, men det er altså mange penge på en su.

Så jeg røg online og.... Den var udsolgt på alle danske forlag. Ergo vendte jeg mig mod amazon og fik den i hardcover til en 1/3 af den danske pris.



Fedt! Kom også lige til at købe the stand af samme forfatter. Det er nok 15 år siden jeg læste den sidst og den SKAL man læse i originalen - for den danske version er skam editeret.



Hm, er startet på den, men overvejer om det var så smart igen, når influenza og lungebetændelse hærger det ganske land???? Men det er en episk god historie - det lover jeg :)

Sidst men ikke mindst, må jeg præsentere den gule ræv:



Min nye solskinsgule bil som jeg fik i går og som jeg allerede elsker højt. Er det ikke en fantastisk farve?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar