16. februar 2011

Med fryns på..

Nu er det jo første gang i 10 år at jeg holder vinterferie, og så har man dejligt meget tid, så jeg er da lige gået i gang med at lave en lille ekstra ting til min give-away (du ved den du kan melde dig til HER!).

Hvad det er jeg går og sysler med, bliver afsløret i morgen :)

Når jeg ikke lige laver præmiegaver, strikker jeg på et par strømper i drops delight, og jeg er ret pjattet med farveskiftene i det garn + det er dejligt blødt, men det er enkeltspundet (en-trådet) og derfor en lidt fnuldret affære.. Garnet er i øvrigt noget jeg vandt i en konkurrence på www.kreativsiden.dk

Endelig er jeg ved at lave spørgeskemaer til en buzzning for Ritter Sport i næste uge, har modtaget en hel kasse med lækker chokolade og det er selvfølgelig mine klassekammerater der hellere end gerne vil lægge gane til. Min mand mener godt nok at det er tortur at jeg har en kasse med 20 plader Ritter Sport stående på køkkenbordet, som han ikke må røre - stakkels pus...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar