24. april 2011

Billigt til salg...

Lige som jeg gik og troede at det der Amio butik ikke blev nogen succes (du ved den der butik jeg har, som der reklameres for flere steder på bloggen og som du kan finde HER her HER), ja så har jeg i dag solgt 4 par øreringe, bare sådan!

Det bliver jeg rigtig rigtig glad over - ikke pga. pengene, for de er ikke ret dyre, og der er porto og gebyr und so weiter, men fordi at der faktisk er nogen derude, der gider at gå rundt med det JEG har lavet :)

Så her til aften er der blevet lavet lidt flere ugler, og der skal også laves flere andre ting, men det bliver tidligst i morgen, hvor vi dog skal en tur til Fur, manden og jeg og spise frokost på Fur bryghus (og jeg skal i garnbutikket - skal jeg...... nååh nej, jeg har vist garn nok....)

Forsat god søndag til jer alle, og husk at der kommer snart give-away :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar