21. april 2011

Flere perler...

Jeg nyder påsken, haven noget af dagen, perler noget mere af dagen og strik for resten.. I går fik jeg eksperimenteret mig frem til følgende:




Det hele er til salg Lige HER! og selv om i ikke har lyst til at købe noget må i meget gerne reklamere lidt for mig, fx ved at blive ambassadører og stille en enkelt facebook status dagligt til rådighed. Jeg ville blive super glad - og forresten er jeg ved at planlægge den næste give-away, fuldstændigt inspireret af det knaldgode påskevejr, som fylder min krop med D-vitamin og godt humør. Så denne gang bliver det en fest af gaver :) Bare vent.... Jeg ville gerne runde de 25 faste læsere først, men det er ikke sikkert at jeg kan vente så længe.

Mht. strik, så jeg i går en film der hedder Sandheden om mænd og den åd pænt mange pinde på min FLS, derefter så vi Alien (min søde mand, har købt hele rækken af film til mig) og der blev der også strikket... Det er nemlig rart med lidt der distrahere, når det bliver for uhyggeligt..

Jeg regner også med at komme lidt videre på det stribede knæstrømper i dag, det er et af de projekter, hvor det føles som det virkelig rykker... men er strømper ikke altid det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar