6. april 2011

Mange bække små...

Den kender vi vist alle sammen? Jeg har jo min lille butik på amio, som i kan se reklamen for her i højre side af bloggen, og derinde er der en fnatastisk kvinde der har startet hendes egen indsamling til støtte for jordskævls- og tsunami i Japan. Hun laver smukke armbånd, som man kan købe og så donerer hun halvdelen af pengene til Røde Kors. Du finder hendes butik lige her: Søster Lystig

Jeg har lavet et samarbejde med hende, hun giver mig lidt eksponering - som en nystartet forretning godt kan bruge - jeg laver også støt Japan produkter og hvis de bliver solgt, donere jeg overskuddet fra salget til hende indsamling.

Så ikke for at presse eller noget, meeeeeen skal du ikke lige ind og se nogle af de fine ting med indbygget god samvittighed, du kan købe?

Og for lige at hoppe over på garnvognen - jeg er startet på stribede strømper, så nu er der 3 projekter på pindene, topstykke, FLS og strømper. Jeg skal til strikke komsammen i aften og alle 3 skal med, men mon ikke det er strømperne der får opmærksomheden?

1 kommentar: