29. juni 2011

Sidste Update fra Fyn…

Jeg er hjemme igen - det var så dejligt at være hjemme hos familien og jeg nød det i fulde drag. Mandag og tirsdag måtte min søster og hendes mand på arbejde. Så jeg passede min niece Mie og lige pludselig også et par af hendes veninder.

Så vi lavede en muffin pynte butik - jeg bagte og lavede glasur og pigerne pyntede, og resultatet så sådan her ud:






Super flot og kreativt - og efter sigende smagte de godt. Jeg spiser ikke mel og sukker, men følte nu ikke at jeg gik glip af noget.

I dag har jeg været igang med at lave et ton (sådan føles det) materiale til vores stand på grøn teknologi Tour, der rammer skive på fredag. Er i i nærheden af posthustorvet mellem 11.00 og 18.00, så kig forbi stand 39 og mød mig og nogle af de andre Produktionsteknologer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar