30. juni 2011

Uh, uh, uh....

Fik lige en opringning... fra min lærer.... han har den FEDESTE praktikplads til mig... Noget med at udarbejdede  kvalitets styring, statistikker, grafer osv.. Masser af drift, masser af ansvar, og i virksomhed med engelsk som internt sprog.. Og så er det endda et rigtigt projekt - dvs. det jeg laver betyder virkelig noget... Det er så spændende :)

Bortset fra det sidder jeg og forsøger at opnå noget overblik af en slags.. det er i morgen det går løs, og der er nogenlunde styr på det hele - af en eller anden grund er jeg blevet udnævnt til at være hende med overblikket (ha, ha, HA!), så der er livlig kontakt på mail og mobil med folk i kommunen, de andre der skal med derop, lærere osv osv osv....

GLÆDER mig til at det er overstået i morgen... Og det ser ud til at den tv-udsendelse jeg måske er med i, bliver sendt den 27/8 kl 17,30... Så kan i jo se den hvis i har lyst til at blive klogere på, hvad der sker inden for grøn teknologi og hvad det nu lige er vi produktionsteknologer render rundt og laver.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar