19. juli 2011

Åh altså...

Jeg ville jo så gerne blogge en hel masse om ferie, dasedage i hængekøjen og friluftsstrik... HA! og HA! med HA! på... I Danmark pisser det ned som go'e gamle MC Einar rappede om... På anden dag hænger der tøj på snoren som bare ikke kan blive tørt, for hver gang det er liiiiiiige ved og næsten, kommer der sørme en byge #¤#%#¤!)#/%#
Min kære høns, der nu har lært at gå på hønsestige, sidder under hønsehuset og putter sig, hanefar øver på at gale og at træde høns.. men ingen æg endnu.. (jeg gad heller ikke lægge æg i det møgvejr)

På strikkefronten er jeg stadig igang med bestillingsstrik - og helt ærligt, så er jeg ved at være kørt lidt død i de projekter.. Ikke fordi de ikke er gode nok, jeg vil bare meget hellere strikke på ting til mig selv... og så er drops opskrifter da lige til at lukke op og sk**e i, tingene er gjort max kompliceret og det er jo ikke engang fordi der er noget vundet ved det, men heldigvis mangler jeg nok kun 1/3 af det projekt..

Dog strikkes der stadig museskind - det tager ikke meget mere end 15 min at lave et, på et tidspunkt flyver jeg i ørene og så skal der nye varer i butikken... den sker der nemlig heller ingenting i pt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar