22. juli 2011

Muse banden…

Og en ny blog app. Den anden virkede ikke særligt godt. Jeg vil jo gerne have billeder på bloggen, og 99 % af alle billeder jeg tager er med iphonen, så er det pænt træls når man ikke kan komme til at Upload dem.

Well nu har jeg revet mig (hele 18 kr!) og købt den store udgave af den app jeg havde før min gendannelses episode. Og den virker!

Så nu kan jeg tilføje et billede af den bande af mus jeg har begået i dag - det våde vejr opfordre jo til at man er krea.



Mon ikke der er nogle killinger (min søsters) der bliver glad for dem? Det var ellers meningen at de skulle være kommet her i dag, men min niece har været temmelig syg, så i stedet for at komme til moster på ferie - holder moster ferie hos hende.

Vi skal strikke tøj til bamser, hygge og nyde ferien. Og heldigvis har jeg lige vundet øko slik inde på facebook, jeg spiser det ikke selv men mon ikke det gør lykke i det fynske?

- Eva

Ingen kommentarer:

Send en kommentar