5. september 2011

Give-away! Vinderen...

Så er min sensommer give-away udløbet og vinderen er trukket... Der var kommet 35 kommentarer til selve indlægget om give-awayen, men 3 af dem var fra den samme person. Jeg har derfor besluttet at bruge en tilfældigheds tal trækker, og kun lade den først kommentar fra denne deltager tælle med, hvis det tal blev udtrukket..
Vinderen blev kommentar nr 7, når man tæller fra toppen af! Det vil sige at Helle Neigaard er vinderen :) Stort tillykke til dig, send mig din adresse, så sender jeg garn, armbånd og en Niels-Jørgen til dig.

Tak til alle jer der deltog, det har været supersjovt at følge med i jeres kommentarer og jeg lover at det vil ikke vare længe før vi skal lege give-away igen...

2 kommentarer:

  1. Hej Eva - Jubii!! - glæder mig allerede

    SvarSlet
  2. Så er din præmie sendt, så hold øje med postkassen, og send gerne et billede af resultatet af garnet :)

    SvarSlet