28. oktober 2011

USA i billeder...

Eller rettere Viginia, lidt North Carolina og lidt Washington DC.. Turen var fantastisk, fantastisk fantastisk, jeg er solgt til staten Virginia, dens indbyggere og det hele. Mine rejsefæller var vidunderlige, jeg tror nærmest at jeg grinte 12 dage i træk, drak budwieser, var med til at smadre to lejebiler, besøgte en masse virksomheder, og blev fyldt med arbejds -og studiemæssig inspriration.. Jeg fik ikke gramset garn derover, men fik købt en enkelt bog i Barnes & Noble, nemlig en med strikkede monstre, som hele min vennekreds og deres unger skal "lide" under...
Fra Billund til Paris

Motel og lejebil i Manassas

Havnen i Norfolk

Ude og kigge på US krigsskive

Smukt

4 tosser på nordamerikas længste mole

Pelikan

Jamestown settlement, det var så spændende

Et par gode råd til George W. i Yorktown

Alting er bare større i USA

Smadret lejebil - snøft

Stolt strikker repræsenteret og takker for besøg ved Stihl

Furnitureland South i High Point, kan I se mig?

Ja ja Taco Bell, så var æsken heller ikke større.. Men det er vigtigt at løfte rigtigt.

2 lokomotiver og 162 vogne senere....

Hm måske man skulle sadle om til stolt trucker istedet?

Kæmpeblad ved Natural Brigde

Smukt

Smukkere (broen altså!)

Smukkest

On the road.

Lille brandbil

DC

Egern overalt..

Washington monumentet

White House

Amerikansk grundighed

Får lige ordnet negle inden hjemturen

Og standsmæssig hjemtur i Airbus 380 - det bliver ikke større :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar