31. december 2011

Godt nytår...!

Kære allesammen,
Her på årets sidste dag er det blevet tid til lidt status over året det gik.

Det har på mange måder været et mærkeligt år, for mit vedkommende begyndte det i Thailand, hvor det var hjemrejsedag efter 14 dage i solen. Jeg kom hjem med en ny tatovering, masser af selvlede pga mit udseende og udskårne sæber i kufferten.

Selvleden holdt indtil sidst i april, hvor jeg endelig fik nok og besluttede at NU skulle jeg gøre noget ved den skide vægt, og det gjorde jeg så, og gør jeg stadig vel at mærke. Jeg gør det på en måde der ikke er så almindelig her i DK, og det har blandt andet medført at jeg har været i tv, har skældt Arne Astrup ud på facebook, og nu er blevet venne anmodet af selv samme + han vil gerne have at jeg uddyber vores spisemåder. Den skal jeg altså lige tænke over et par dage, ved næsten ikke om jeg orker, men på den anden side, er det vel også dumt ikke at gribe muligheden?

Jeg har været mere eller mindreflyvende på studiet, giver den gas og får tilsvarende tilbage i den anden ende, at jeg så nu teknisk set er uden praktik, men til gengæld har været til 2 samtaler på det samme job gør jo bare at der er lagt i ovnen til en spændende start på 2012.

Jeg har været i USA på en fantastisk tur, og det er ikke på nogen måde sidste gang at Guds eget land får besøg af undertegnede.

Mht, strik, så er der røget rigtig meget af pindene, rigtig meget af det har været på bestilling og derfor har jeg besluttet at bortset fra det babystrik jeg pt laver til Sofie (det skal min kommende niece hedde), så er det mig, mig, mig der er modtager i det nye år.

I aften skal vi være sammen med gode venner og deres børn, mine svogere - som er på besøg - er inviteret med og ligeledes hunden. Maden er lavet i fællesskab og i etaper, og menuen er som følger:

Forret: Old school rejecoctail, med hjemmelavet dressing og flutes til brødspiserene
Hovedret: Oksefilet i grillen med pomfritter (til de kulhydrat afhængige), broccolisalat, bønner omviklet med bacon og en kedelig købefavorit sauce - alt kan ikke være hjemmelavet...

Dessert: Hjemmelavet islagkage med jordbær fra i sommers, mandelbund og overtrukket med hvid chokolade og marcipan...


Så er der Asti, snacks og kransekage til midnat...

Nu skal jeg bare lige have lakeret negle, lagt makeup og skiftet tøj, så kører det forhåbentlig..

Jeg vil ikke sætte mål/forsætter for det nye år, andet end at jeg skal holde op med at leve op til det jeg tror alle andre forventer, være gladere og bekymre mig mindre...

I ønskes alle et godt nytår, pas på jer selv og hinanden og tak fordi at i læser med :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar