29. december 2011

Se mine gaver...

Så fik jeg hooket tablet og mobil op, dvs parret så de kan bluetooth udveksle fx billeder.. hvilket er ret smart, for jeg kan jo ikke tage et billede af min tablet med den selv, vel?

Til jul fik jeg:

Denne acer tablet, som jeg sidder og blogger fra, det er reelt "bare" en computer der er en touch skærm, men den er eddermame handy i forhold til den alm bærbare, og jeg får ikke kogte lår af at sidde med den. Desuden kan jeg læse bøger på den og spille wordfeud (det kan jeg også på mobil), men den har min svorger hugget til at spille på.

Derudover fik jeg af min søster og svoger en hoptimist sparebøsse i flot limegrøn. Af min anden søster og svoger fik jeg en pilgrim halskæde, der desværre er lige i det mindste - beklager har tyk hals.

Af min svogers søster fik jeg holmegård hyacintglas - de er sø fine..

Og af min far - der ellers havde annonceret at de gav ikke gaver i år - fik jeg 200 kr.

Af mig selv fik jeg en stor rød hoptimist (bimle, bumle??) Jeg havde og bestilt en ring, men den kunne ikke fås i min størrelse... tyk hals, tykke fingre, jamen jeg har det hele...

Jeg har også strikket i julen, ikke meget men lidt, nemlig en hue! Det er så skidekoldt og blæsende derude, og jeg har ingen hue, så halvandet nøgle drops delight senere havde jeg nu denne.. og den er god..

Tilsidst skal i da lige tjekke leroy ud, er han ikke bare sød, og han er min, min, min!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar