30. januar 2012

Puha....

Det er hårdt at starte i praktikken, en times transport hver vej, det er noget af en omvæltning. Men de er skidesøde og det er jo mit job jeg er startet på. Er jo så svineheldig (dygtig) at jeg allerede er ansat, når praktikken er over til første april. YEAH!

Nu vil jeg slappe af resten af aftenen med cake boss, kia liv på julemærkehjem og serien om spiseforstyrelser på kanal 4. Ja der er vist et mad tema kørende her :-)  men det vigtigste der skal ske er at jeg skal hygge med strikkepindene - desværre nåede jeg ikke at blive færdig med still light til praktikstart, mangler ca 13 cm på kroppen, ærmerne og lommerne. Så lige i går at en af mine ynglingsstrikdesigner Bente Geil har lavet en ny cardigan - lur mig om den ikke snart bliver bestilt hjem :-) har også hendes miss breezy liggende, så mange projekter, så lidt tid....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar