25. april 2012

Bedre sent end aldrig..

Fiona og elvira har været færdige i et stykke tid, og de er sendt til kunden. Men derfor kan jeg jo godt vise dem frem her..

Af urandsagelige gunde ligger min tablet billederne ned, derfor er der ikke et billede af undertegnede i min i dag helt færdige miss breezy.. den blev faktisk færdig i forgårs, men øv den var alt for stor, gik og summede over det et døgns tid og blev enig med mig selv om at jeg ikke gider lave den igen og at jeg ikke ville bruge den som den var.. endte med at smide den i vaskemaskinen på 30 grader sammen med et par af mandens skjorter, og det lykkes at filte den lige nøjagtig nok til at pasformen blev bedre..

Jeg har monteret et par knapper i slidsen, nu er den brugbar! Billede kommer når jeg kommer på pc'en næste gang..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar