22. april 2012

Noget om chai frø...

Kender du dem? Jeg gjorde ikke indtil for ganske nyligt, men jeg har hørt at de skulle være så fantastiske og sunde og superfood at det var svært at lade være med at bestille nogle, når man nu alligevel skulle have lidt af hvert fra www.rawandmore.dk  (nej jeg er ikke blevet vegetar eller rawfooder, thi dertil elsker jeg varmt kød for meget...)

Nå men disse vidunderfrø har indtil videre være på min morgen yoghurt, og nu er de i mit melfrie brød, vi er jo minus korn og sukker her i huset..

Brødet er i ovnen og hvis det er en succes kommer der en opskrift i næste indlæg...

Dagen i dag har budt på lidt shopping - køleskabet fylder ikke sig selv, lidt havearbejde (Eva river flis sammen, høns spreder flis, Eva river flis sammen, høns spreder flis osv...) Lidt planter i nogle krukker, og lige om lidt strik, jeg kan se enden på miss breezy nu, mangler kun lige 6 biesser, sammenstrikning af skuldrene, syning under arme, vask og så er der kjole til mig!

Men det er godt nok også sidste gang at jeg laver den model! Det tager simpelthen for lang tid med de biesser.. Og så er det ret tydeligt at det er en af de første opskrifter Bente Geil lavede, for den er godt nok skrevet skidt i forhold til hendes senere modeller... Jo, hvis man følger den slavisk og gør som der står, skal man nok komme i mål, men man skal ikke forvente at forstå.. Jeg gjorde det i hvert fald ikke :) Men snart færdig og det er da en sejr..

Mit næste projekt bliver også Geilsk, en samlebåndscardigan i uld/bomuld blanding - den er så fin...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar