14. april 2012

Prøv lige at spørge om jeg er træt af...

Biesser og udslæt/kløe...

Biesserne fordi de tager en krig og jeg vil bare gerne være færdig med miss breezy!

Udslæt fordi det sidder i mit ansigt og det gør intet godt for mit udseende, men nu er der bestilt tid hos landsbylægen på mandag, så må vi se hvad han siger. Det er jo kommet som lyn fra en klar himmel.. og det klør...

Ude i haven går 6 fine kyllinger og nogle meget beskyttende hønemødre, det har lille Leroy mærket et par gange, når den lille bandit kommer for tæt på. Jeg har fået to (!) Par nye angulus sko (tak til efterlønspengene) og skal til hobbyhygge aggersund i morgen sammen med andre kreative kvinder, så der skal der vises frem.

I aften skal jeg på bones sammen med mand og vores bedste venner/hundepassere - det bliver guf!

Hm, tilbage til biesserne, de strikker ikke sig selv :-(


2 kommentarer:

  1. Biesser og udslæt på samme tid - det er jo ikke fair!!!!

    Håber landsbylægen kan give en forklaring (nældefeber måske???) og et eller andet, der kan tage kløen!!

    Glæder mig meget til din Miss Beezy er færdig; jeg skal også igang med en snart (men måske skal der lige et par halvfærdige projekter af pindene først). God fornøjelse med de sidste biesser!!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, den gode doktor fortalte at det var eksem og at jeg skulle undgå al rengøringsmiddel, kemi og lignende så vidt det overhovedet kunne lade sig gøre... Fik en recept på en hormoncreme, og satser nu hårdt på at det hjælper..

    For jeg vil bare så gerne til og være færdig med miss breezy, så hun kan blive brugt her i foråret :)

    SvarSlet