12. august 2009

Æh jubel - oh fryd..


Min dejlige mand vil give mig et sæt Knit Pro's i fødselsdags gave.. Glæder mig så meget til at prøve disse strikkepindenes Rolls Royce..

Så skulle det blive endnu mere en leg at lave sådan en hue som den ovenover :) Jeg har en idé om at jeg skal lære mig selv
1) at strikke strømper fra tåen og op, og
2) at strikke 2 strømper på en gang!
Således at jeg kan komme mig over mit "den 2. sok syndrom"..

Jeg har som tidligere nævnt MASSER af garn liggende og alligevel sagde jeg ja til at modtage noget fra en veninde der har fået det forærende og som absolut ikke begiver sig af med håndarbejde.. Men men men det er jo gratis og om ikke andet kan det blive til build-a-bear tøj. Min dejlige niece har 2 af de kære bamser så der er efterspørgsel nok..

Mht. det royale svøb, er jeg nu startet på 4. inderbort og når den er færdig mangler jeg kun takkerne.. glæder mig til at det er over så jeg kan komme igang med min strømpe "skole"..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar