19. januar 2010

Jeg slider i det...

Om ikke engang 2 måneder er jeg udlært, hvilket betyder at om under 14 dage skal jeg have indsendt og godkendt mit svendeprøve projekt.

Jeg er godt igang, djævlen er i detaljen, og det er detaljen jeg forsøger at holde styr på lige nu. Men det bliver godt - det skal det sgu, for jeg er en dygtig maskinsnedker. Om det bliver medalje godt, uha det ville være fantastisk, men jeg tvivler på om mit design er vovet nok til en sølvmedalje.

Om ikke andet så er det et godt design, og ikke så mærkeligt at man er den eneste der kan se meningen med det.

Men det er hårdt, jeg arbejder jo altså stadig fuld tid ved siden af mine mange timer på kontoret (læs: ved spisebordet). Og for at føje spot til skade, så har jeg herre hamrende ondt i min arm/skulder for tiden, jeg kan slet ikke tåle alt det løfteri omme på jobbet. Men i dag har jeg fået en indkaldelse til arbejdsmedicinsk klinik, så måske det snart at over det her lort.

Min chef kan ikke se på mig at det gør ondt, og når jeg klager mig, føler jeg mig næsten som en kriminel pjækkerøv og det er der ikke meget sjov ved.

På den gode nyhedsside: Jeg får min svogers aflagte iphone! Hurra, endelig er det min tur til at være med på beatet, men en aflagt 1. generations iphone, men ikke desto mindre stadig en iphone.

På striksiden, sker der for lidt! Der er bare ikke timer nok i døgnet til også at kæle for mit topstykke, men jeg skal nok komme efter det ligeså snart projektet er sendt ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar