1. februar 2010

Ok..

Lige et hurtigt lille indlæg, jeg er simpelthen for træt til andet :)

Jeg har bestilt en iPhone i dag! Den nye 32Gb, det bliver så fedt.. Jeg strikker pt. på 3 projekter:

Topstykket fra geilsk - kanon strik, men skulle lige have en pause, har sat grænsen på hvornår det skal være færdig op til at jeg skal have det på når jeg modtager mit svendebrev - nok den 20. marts.
 
En Mary-hue, eller i hvert fald noget inspireret af vores unaturligt smukke og søde og elskelige kronprinsesse. Selvfølgelig i ynglingsfarven petrol.
 
Super glade jaywalker strømper i det fantastiske zauberball - elsker at strikke med det garn og farverne.... WOW!!
    Derudover bliver min dejlige niece Mie 9 år i dag - hurra for hende! Nåede lige at strikke en hurtig hur til hende her i weekenden, hvor vi var på fyn til fødselsdags halløj.. men nåede desværre ikke at fotografere den.. 
    Over and out for now... 

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar