6. marts 2011

Shop amok...



Det er vist mig lige for tiden.. I går fik jeg bestilt nyt kradsetræ til misserne, nemlig det her fra zooplus.
Vi har godt nok allerede et, men det blev købt til dem dengang de var små og nuttede og nu er de kære misser store og fuldfede (i hvert fald Lillefyr!) + det fylder alt for meget i stuen. Og det koster en slik på zooplus i forhold til dyrebutikkerne herhjemme, jeg bruger den tyske side, da euroen er bedre at handle i end pundet på den engelske side - i øvrigt er det samme firma og alt sendes fra deres lager i tyskland, uanset nationaliteten på hjemmesiden.

I dag dog manden og jeg så i IKEA, ja nu er tiden endelig kommet hvor der er lyst og penge til at få nye sofaer i det lille hjem, så dagens tur var en sit and try, og om 14 dage tager vi afsted igen for at hente en flot rød 3 personers sofa og tilhørende flyder lænestol. Turen i dag var dog langt fra gratis, 2000 kr havde fået ben og spasere på inden vi ramte udgangen, men hold op hvor har vi fået mange dejlige ting. Nye lamper, stumtjener, skuffeindsatser til vores selvbyggerkøkken, nye røreting til madlavning, kagegrej, håndklæder osv osv osv.

Jeg blev færdig med pirathuen i går, og manden havde den på HELE dagen imens vi var afsted, han er meget stolt af den. Jeg har taget billeder, de kommer i morgen, der er nemlig også noget andet jeg skal vise jer. Min søde mand manglede lamper til vores gang ovenpå, men der var ikke noget i butikken der tiltalte ham, og det der gjorde kostede lige rigeligt. Hvad gør man så????

Man køber da bare nogle zink urtepotteskjulere og nogle fatninger, og med en stiksav til metal så har man fikse lampe i løbet af 0-komma-5! Pærene til lamperne havde vi, så 4 nye lamper for i alt 160 kr. Det er da til at forstå...

Men som sagt billeder i morgen. Jeg har i øvrigt også sendt præmien til Jane, så hvis jeg bare lige kunne blive rask, så ville det være tæt på perfekt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar